PDA

View Full Version : Sunday ride 26 Aug



MIKER
21-08-07, 07:37 PM
a group of guys from KNRA forum are riding this sunday to the Arab cafe in Lorne , i'll be meeting em' @ the shell servo (fleetwings) laverton exit @ 08:00am just off the freeway off ramp heading geelong bound . let me know if you want to join in ..

MIKER
21-08-07, 08:46 PM
so far in the ride are =

MEAN 1
cruiser06
Robbo
Tex
+ Topcat (knra) etc

Joffaboy
22-08-07, 06:54 AM
haven't heard it called fleetwings for about 20 years

MIKER
22-08-07, 07:23 AM
haven't heard it called fleetwings for about 20 years

yeh , i am old school . i live in melb's west all my life , i still call it fleet wings ..

Mithel
22-08-07, 10:04 AM
Sorry i missed out on the ride(family) - hope a good time was had by all

MIKER
22-08-07, 10:12 AM
Sorry i missed out on the ride(family) - hope a good time was had by all

this ride hasnt even happened , its for this sunday 26/08/07 "join us" ..

MIKER
22-08-07, 10:48 AM
weather is said to be a nice sunny day & will make for a nice ride on The Great Ocean road ..

Mithel
22-08-07, 12:15 PM
My Bad - sorry it's been a tough week.

MIKER
22-08-07, 01:17 PM
My Bad - sorry it's been a tough week.

i hear you & theres nothing better 'IMO' than a great ride @ the end of a tough week .. :)

Joffaboy
23-08-07, 09:02 AM
Yeah I grew up in the west Willy,Footscray etc It was a nice quiet place then

MIKER
23-08-07, 04:11 PM
Yeah I grew up in the west Willy,Footscray etc It was a nice quiet place then

you take the boy out of the west , but you cant take the west out of him ..

VixenAndrea
23-08-07, 07:34 PM
would love to but im doing a ulysses ride on sunday to barwon heads.....

MIKER
23-08-07, 09:18 PM
would love to but im doing a ulysses ride on sunday to barwon heads.....


maybe next time then .. :)

VixenAndrea
24-08-07, 07:45 AM
no probs! i still wanna meet all you gorgeous riders......
:-)

MIKER
24-08-07, 07:59 AM
no probs! i still wanna meet all you gorgeous riders......
:-)

haha , thanks for your kind word's .. :)

MIKER
24-08-07, 11:37 AM
would love to but im doing a ulysses ride on sunday to barwon heads.....

you never know , we may see you on the geelong freeway ? as we are headed for Lorne / GOR ..

MIKER
26-08-07, 05:01 PM
great ride guys , except for the rain early in the morning . nice to meet up with several new faces , "Tex" will post the pic's i'm sure .. :)

Tex Warren
26-08-07, 05:44 PM
great ride guys , except for the rain early in the morning . nice to meet up with several new faces , "Tex" will post the pic's i'm sure .. :)

Yep


http://i6.photobucket.com/albums/y204/biggavin/The-Riders-of-Apollo.jpg

MIKER
26-08-07, 09:39 PM
Yep


http://i6.photobucket.com/albums/y204/biggavin/The-Riders-of-Apollo.jpg

thanks for sharing the pic "Tex" ..

zxrmad
27-08-07, 03:06 AM
Man that sure is one loooong photo. :p

MIKER
27-08-07, 06:59 AM
Man that sure is one loooong photo. :p

yeh , "Tex" taken a wide screen shot .. :)

MIKER
31-08-07, 08:09 AM
heres some more pics of the Sunday ride to Lorne / GOR 26/08/07 .. :)

zxrmad
31-08-07, 08:36 AM
Thanks for the phot's Mike. Your new cans look great mate :cool: .

MIKER
31-08-07, 08:54 AM
Thanks for the phot's Mike. Your new cans look great mate :cool: .

cheers mate , the cans sound better than they look . it was a great ride & the "Arab Cafe" was full of motorcyclists on our arrival :)

MIKER
02-09-07, 09:14 PM
we must get out again , soon for a similar run ..